Administratie

De financiële administratie vormt in vele opzichten de basis van uw bedrijf. Natuurlijk draait het vooral om uw klanten en producten of diensten, maar uiteindelijk moet het ‘onder de streep’ allemaal kloppen.

Daar kunnen we heel ingewikkeld over doen, maar dat is het niet. Tenminste, niet als u het goed aanpakt. Met een correct opgezette administratie heeft u altijd het overzicht en weet u precies óf en waar u moet bijsturen.

Werkzaamheden

We ondersteunen u bij alle onderdelen van uw financiële administratie:

  • Het opzetten en verwerken van de administratie
  • Het opmaken van de jaarrekening en tussentijdse rapportages
  • Het begeleiden bij controle van de Belastingdienst en/of de bedrijfsvereniging.

Personele ondersteuning

Daarnaast bieden we ook personele ondersteuning:

  • Tijdelijke vervanging
  • Ondersteuning op projectbasis.

Met andere woorden: vertel ons uw behoefte en we zorgen voor een passende oplossing.